5 dagar kvar!

Nu är det bara fem dagar kvar tills jag och älskling åker till min pappa(: längtar det ska bli så kul! Vi får tio hela dagar tillsammans och så får jag umgås min mina far och mina bröder:D.
Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt mådde inte alls bra imorse><. Fast jag åkte ändå in och gjorde lilla uppkörningen som faktiskt gick bra:D bara det att jag måste kolla lite mer i döda vinkeln och i bakspegeln.. Nu siter jag och försöker klara testen vilket är svårt för jag är så sabbla trög >< men det är bara att kämpa och ta hjälp av min sötaste älskling som jag kommer att bli fett sur på fast igentligen inte han utan mig själv fast han kommer nog att tro att jag blir sur på honom(: Älskling jag är inte sur på dig bara min tröga lilla hjärna så du vet det innan!:P

Nej nu ska jag nog ge mig på ett test till och se om något har vaknat innanför pannbenet:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback