Home

Nu är jag hemma igen måste säga att det är skönt att sitta i sin egen säng och vara lite för sig själv. Saknar älsklingen men lite skönt att få vara för sig själv med och ajg tror att han är ganska enig i det:P.
Det var en lång resa åkte från pappa igår kl 11.30 och var hemma idag 10.15 så nästan ett dygn men det hade gått snabbare om man slapp sitta och vänta överallt.. Tycker inte att det är så jobbit att resa så men att vänta är det som är jobbigt...
Har lekt med Elin idag vakna när hon ringde på dörren fick sova i en 45 min kanske men det räckte:P Vi gick och hämta världens sötaste tjej på dagis runt två och hon var väldigt glad att få se mig det var skönt(:.
Blev att leka med henne vi sjöng och dansa(:. Sen kom mamma hem det blev mat sen gick jag och Elin för att köpa lite godis får ju inte äta mer efter nyår för mitt nyårslöfte är att inte äta godis:P.

Men nu ska jag göra något vettigt tror jag:P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback