Jul^^,

Nu är Julen snart över sista dagen att åka hem till folk att äta i dag blir det Anna Anne-Torhilds mamma(: Igår var det farmor och farfar, farafar var så trött när klockan var 18.00-18.30  då orkade han inte mer stackarn så då blev det att köra honom hem(: Men jag ska åka ut och säga hejdå imorrn till honom och sen åker vi förbi farmor en tur och säger hejdå till alla andra(:.
Det har varit en mysig vecka lugn vecka vi har inte gjort så mycket bara umgåtts kollat på tv och ätit massor massor! Och idag ska vi äta ännu mer(: Fast det är god mat så man klagar inte:D.
På tisdag blir det en lång tur hem(: Borta bra men hemma bäst det ska bli skönt att komma hem fast ändå tråkigt..

Fick bara pengar i julklapp men det är bra då kan jag köpa det jag vill ha ist(:.
Sen får jag väl bara pengar när jag kommer hem med tror jag iaf:P.

Men nu ska jag umgås lite sen ska vi snart åka iväg till Anna och äta mat mums börjar bli hungrig igen har inte ätit sen frukost:P

God Jul och Gott Nytt År allihoppa(:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback