Kär!

Åh vad jag är kär idag just idag! Har världens bästa pojkvän! Vi har haft en jätte mysig dag bara han och jag helt ensamma bara fått njuta av varandra och det var länge sen det var så, vi har kollat på film, pratat, busat och skrattat massor:D.
Den 21/12 har vi hela 11 månader som vi även får tillbringa med varandra för att vi är hos min pappa där vi även ska fira jul tillsammans! Super mysigt och roligt!

Vi har gått igeom så mycket med varandra på så kort tid både underbara och jobbiga saker men vi har hållt ihop och kommit igenom dom tillsammans. Jag brukar dra mig undan och lämna saker som är jobbiga men hos dig har jag stannat för jag känner mig trygg med dig älskling känner att jag kan vända mig till dig med allt utan att du dömer mig.
Vi berättar allt förvarandra även fast det är jobbigt och tugnt men vi tar hjälp av varandra.

Du är ljuset i min dag, du är min drivkraft du får mig att orka för jag vet att du finns där och stöttar mig ifall jag faller eller om jag lyckas. Du tror på mig som ingen annan gjort.
Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort du är min andra halva att förlora dig skulle vara som att förlora halva mig.



Du får mitt hjärta att slå dubbla slag när du tittar på mig som om det inte finns något annat än jag, när du tar tag runt min nacke för att kyssa mig kan jag knappt andas! Du är guld värd älskling det finns ingen som dig!

Längtar otroligt mycket tills vi åker att få tillbringa 10 hela dagar med dig!
Du är bäst och jag älskar dig mer än allt!

Minä rakastan sinua rakas!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback