Alla <3 dag

Hallo!
Idag är det som alla vet alla <3 dag, en mkt fin dag att dela med sig lite extra av kärleken till folket runt omkring sig. (Det vill säga om dom är snälla förstås) xD
Just nui så lockar Natta mitt hår(: sen senare ska vi till våra pojkar så får vi se vart dagen leder oss:P
Igår var vi hos Alex (Nattas kille(:)  så söta våra pojkar var uppklädda allt så himla fina(:. Och jag och Natta va så elaka vi bara stog och skratta, plus att jag skämdes för tkr det är jobbigt när folk fixar åt mig xD.
Så fick vi våra presenter fick ett armband och örhängen av sötnosen(: och Natta fick gelehjärtan och bio biljetter(: så söta.
Blev inte mkt sömn i natt iaf för jag och Natta satt uppe och prata hela natten så vi somna typ vid halv fyra men vi var pigga och glada när vi vakna kl 10 i morse:P. haha  eller inte vi ville inte gå upp xD

Men men kanske skriver ikväll men det är ytterst tveksamt:P


Min älskade Nathalie världens bästa(: älskar dig mest gumman!!
We are THE Sisters! hihi(:. DU+JAG=FÖREVIGT!



Mkt gammal bild:P

Pöss
Kommentarer
nathalie

love you too my little sistah! <3

2010-02-14 @ 23:20:13
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback