Elin(:

Hallo!
Idag sov jag faktiskt länge för att vara jag(: gick faktiskt upp tio idag(:.Gick upp och städa undan lite så det blev fint här, gick ganska så fort faktiskt. Så det va skönt.. Efter det så slappa jag på soffan, vif tolv tror jag kom Elin(:
Vi har typ degat hela dagen, låg och kolla på tv till kvart i fyra när jag skulle hämta min sötnos på dagis(:. Och hon var jätte söt när jag kom hon sprang till mig och skrek Therese och krama mig(:. Hon kan göra en så glad asså:P. Efter det gick vi hem och vänta på mamma sen gick vi till Elin och laga mat(: sen gick vi ner på stan och handla, det var ganska så kallt ute><  sen kolla vi på New Moon, sen tog jag bussen hem(:


Sötnosarna Linnéa och Nadia(:

Ska snart dra mig till sängs(:

Pöss

Kommentarer
nathalie

gullipluttar!



Förlåt för att jag inte svarat på ditt sms idag, min mobil dog innan jag skulle gå till skolan och jag hann inte ladda den. Sen jobbade jag direkt efter skolan och nu har jag duschat precis. Ska starta mobilen snart, asså känns som om jag inte hinner med allt >< min mobilladdare är nerpackad i resväskan och den är inte uppackad ännu, min inkorg på mobilen är full så jag måste radera och jag hade så himla gärna följt med dig till skolan imorgon!!! har inget roligt i skolan bara mina skitlärare när det gäller gemu och idrott sen har vi engelska men där ska vi bara läsa böcker :/ åååh, saknar dig gumman! Tro inte att jag har glömt bort dig eller nåt, allting går bara så himla fort den här veckan eftersom att måndagen gick bort och jag jobbade igår och idag så har jag inte hunnit med någonting, har knappt hunnit säga hej till Alex i skolan >< nejmen asså förlåt om det verkar som att jag dissar dig eller nåt, de gör jag verkligen inte! Saknar dig som fan och skulle aldrig göra så! Men jag lovar att de blir bättre sen, måste bara städa iordning mitt rum, gå igenom bilderna från Fuerteventura, packa upp väskan, göra mitt prov, PLUGGA och allt de där! Förlåt förlåt gumms, jag älskar dig! <33333333



hoppas du läser de här snart x) ^^ Men jag menar det verkligen, förlåt/:

2010-03-03 @ 22:16:21
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback