spruta><

Hallo!
Idag har jag varit hemma fårn skolan, dom stängde den ju igår så jag vågade inte åka idag ifall den var stängd. Faste det var den ju så klart inte...
Har hjälp min mamma att städa idag, men det ser ut som det gjorde innan nu typ ändå så ganska onödigt:P.
Sen så ringde vi upp folk och sjöng vi var skit flummiga xD Ringde till mormor på jobbet och sjönt "Jag vill inte lukta" xD vi trodde att mormor skulle svara men det gjorde hon inte hahahaha fy fan vad vi skratta:P.
Sen så pratade jag med sötaste(: en stund var väldigt flummig så förlåt för det älskling xD
Sen gick jag och tog spruta mot livmoderhalscanser vilket gjorde väldigt ont haha tycker alla spruter gör ont så xD
Sen gick jag ut med mamma Anette Linnea och Nadia och lekte i snön(; det var mkt kul(:
Sen har jag bara tråkat och nu sitter jag här så puss på dagen><


Mkt gammal bild:P saknar håret!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback