100121<3

Hallo!
Idag är det en underbar dag!(:
Skolan idag var ganska seg, men vi fick våra penslar iaf(: ÄNTILGEN fan vi har väntat hur länge som hellst ><.
Va inte med på idrotten idag på grund av min jävla handled jag som vill börja träna och så kan jag inte på grund av det så jävla surt >< hatar det..
Men jag tänker inte låta den hindra mig mer skiter i om jag har ont nu...
Efter skolan så åkte jag hem och plugga prata lite med älsklingen, sen så somna jag en stund som vanligt (a).
Men jag är ju "stålmannen" så jag klarar allt så xD haha.
Prata lite med min kära mormor hon är så knäpp men det är drf jag älskar henne hihi(:
Älskar dig mormor vet att du kmr läsa det här imorrn :D.
Imorrn är det fredag så jävla skönt har en full speckad helg så det ska bli skönt för det var ett tag sen jag kände att jag har massor att göra:P.

Dagens klädsel inte så märkvärdig som vanligt xD







Sminkväskan och dess penslar(:






Älskade syster(:<3


Mina älskade systrar(:<3

Pöss på dagen(:
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback