Barnis^^,

Hallo!
Har nyss kommit ur duschen vilket var mkt mkt skönt(: är barnvakt till min söta styster som inte är fullt så söt idag för hon vill inte sova. Ska pröva snart igen och se om det funkar...
Ska leka med Elin idag hos ska komma hit när hon har varit och ätit med sin mor(: vet inte vad vi ska hitta på men vi kmr nog p något:p det brukar vi göra(:    ibland haha xD.
Nu kmr jag låta som en mega fjortis men jag är fett deprimerad för mina naglar spricker hela tiden och det gör ont sen så vill jag ha dom långa och fina som dom var för några veckor sedan! :(.




Dagens klädsel hihi(:

Så här hittde jag Nadia i morse när jag kom upp(:

´
Så söt hon satt med sin bubbe (hon kallar sin filt det) i sin leksaksback(:
Har städat lite här idag med och varit ganska så irriterad med för jag blev väckt kl nio för Ahmed vill dusch osh mamma jobbar så han ville att jag skulle ta Nadia bara för att han skulle i väg halv tolv ofta man måste gå och duscha så tidigt då><

aja ska lägga bebisen nu, önska mig lycka till^^,

Pöss på er
Kommentarer
Elin

hahaha, hon är ju bara för gullig ^^ sötnosar båda två <3

2010-01-05 @ 13:43:32
URL: http://halo.blogg.se/
nathalie

sv: jaa, vi har hittat på så mycket bus och skit "i våra dar" haha X) Älskar dig med gumms <333333

2010-01-05 @ 23:11:57
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback