In love <3

Hellu!
Som ni säkert märkt har jag vart lite dålig på att uppdatera nu på några dagar, men jag har inte haft dit eller lust:P.
Men lite uppdateringar då:P
I lördags åkte jag till Eskilstuna och träffade Natta skulle sova där(: va med älsklingen en stund hos honom på kvällen sen så gick jag till Natta vi va ganska döda så vi orkade inte göra så mkt:P.
Det var mkt mysigt(:
På dagen dela jag reklam och övningskörde det gick väldigt bra faktiskt förutom att jag backa upp i en snödriva men kom igen det var fösta gången jag backa så det gick bra ändå hihi(A)

Bjuder på bilden hade ingen från i lördags xD


Söndag(:

Gick till älsklingen vid tolv:) När jag kom dit så fixa jag hans systers nagalr dom blev väldigt bra måste jag säga (: hihi iblan får man säga att man själv gjort något bra:P det händer inte ofta kan jag säga...
Efter det låg jag och älsklingen bara i soffan och myste och kolla film det var mkt mysigt måste säga att jag sakanr dig väldigt mkt älskling! Vill bara hålla om dig och känna att du verkligen finns, du är så underbar så ibland tror jag att jag bara drömmer och väntar på att jag ska vakna igen fast jagi nte vill!
När jag skulle åka hem fick jag skjuts av hans pappa (eller aa av älskling) som kör super bra btw(:
Han har världen sötaste familj med så snälla(: så tror jag kmr att trivas med dom för som är rätt roliga:P
Snodde en tröja av älsklingen med för att jag ska ha honom nära när jag saknar honom, då kan jag ta på mig den och mysa(:


Myste på kvällen i hans tröja när jag plugga(:<3

Måndag

Hade APU det var ganska tråkigt eftersom att jag inte har så mkt att göra hoppas det finns med nästa vecka xD måndagen var ganska så lång tråkig hände inte så mkt så finns inte så mkt att säga xD
Pluggade som vanligt känner att jag pluggar hela tiden nu för tiden, lite duktigt kanske xD


Degens klädsel:P



 Kvällens klädsel mysbyxor och älsklingens tröja(:<3


Tisdag

En almänt jobbig bara dag finns inget att säga!

Satt med Amanda och Virre på pressbyrån till våra tåg/bussar gick
Och när vi kmr ut säger:
Amanda: DET LUKTAR BAJS HÄR!
Det går en liten kille förbi i 14 års åldern kanske
Jag sticker fram huvudet mot honom och säger:
ÄR DET DU SOM LUKTAR?!
Han blev jätte röd i ansiktet och gcik där i från och efter ett tag vände han sig om och kolla på mig hihi så söt:P
Dagens höjdpunkt!!

Pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback