Trött><

Hallo!
Hihi slitsam dag det har vart idag NOT xD har typ sovit heldagen(:. Hade varit skönt om jag hade mått bra, mår sjukt illa och är öm mellan revbenen precis under brösten>< as störande. Bara fem dagar kvar tills skolan börjar, ska bli lite skönt att komma igång igen men inte så kula att behöva gå upp kvart över fem varje dag igen... Men det klarar jag, ska försöka börja träna så att jag blir lite piggare.
Har ju faktiskt gått ner 1-2 kg nu när vi köpt wii fit det funkar faktiskt men jag vill börja träna på riktigt igen.



Första snö dagen 2009 kl sex på morgonen på väg till bussen för att åka till skolan(:
Gled ner för hela backen det var fett halt... Hihi men det var lite små kul ändå(:
Men ska försöka göra något med dagen som är kvar:P

Pöss
Kommentarer
Ulrika

yes Wii fit rockar! :)

2010-01-06 @ 15:44:21
URL: http://minitjejens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback