Vill ha lov igen!

Hallo!
Fy fan för att börja skolan igen, det var inte kul jag förstår inte vrf skolan gör mig så jävla depp?! Jag mår verkligen piss av skolan..
Det var kul att få träffa Sara iaf har inte träffat henne på fyra veckor, fick en jätte fin julklapp av henne så söt är hon(: fick bad saker(: så nu måste jag börja bada lite oftare:P
Får mina nagel saker i vecka ska bli så jävla kul(:
Hoppas att vi får våra smink penslar imorrn skulle ha fått dom när vi börja skolan igentligen men dom är lite sega tyvärr..
Hoppas att det går fort iaf så vi får sommar:P
Har inte så mkt att säga..
Som vanligt xD

pöss på er











Kommentarer
nathalie

haha sötbilder! är så glad att du är glad sötnos! <3

2010-01-11 @ 20:36:09
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback