Dag 4

Hallu!

Idag har vi inte gjort så mycket heller det är mycket sittande här:P. Vi va inne i stan en stund och kolla lite(:. Annars har vi inte gjort så mycket mer:P. Bara setet hemma, men det har iaf varit fint väder idag:P. Så det va skönt har gått i kort byxor och linne hela dagen så underbart(:.

Imorrn om det är fint väder så ska vi åka och bada och så ska vi kanske åka förbi Maiken om hon är hemma men det hoppas jag iaf:P. Så jag får fördriva dagen lite iaf:P

Som vanligt så har jag haft min älslking på huvudet hela dagen, vill bara hålla om honom, det är så tråkigt att inte få prata med han alls>< Hade vart skönt om jag fick höra hans röst lite:P.



Den togs innan vi åkte:P. Står lite på tå där men ändå måste jag sträcka på huvudet för att nå xD

Vet att älslkingen har kul iaf(: och det är jag glad för för han såg fram emot att åka så himla mycket:P. Öncka jag kunde följt med honom>< men nästa gång ist..

Aja som sagt det har inte hänt så mycket idag så finns inte så mycket att säga:P.

Pöss

Uneksi minusta! jag ska iaf om dig älskling! <33

Kommentarer
nathalie

sv: klart de inte gör något! saknar dig med <333 söt bild!

2010-07-15 @ 12:30:50
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback