Dag 6

Hellu!

Fredag idag och det går inga filmer på tv det är skandal>< det ska ju gå bra filmer och så ska man mysa med familjen eller sin älskling i soffan:p. Jag vill ju hellst mysa med min älskling just nu men det får jag inte göra än på nästan en vecka><.

Idag har det regnat massor, men nu på kvällen har det varit fint så jag, pappa och Anne-Torhild gick en liten tur och jag fick övningsköra lite med(: pappas bil är grymt mycket skönare än morfars:P. Farmor, Kristin och Petter var här tidigare idag vi åt kumla:P. Farfar skulle också följt med men han ville inte idag:P. Så vi ska åka ut en dag senare och hälsa på honom(:. Fick bilderna på han och mig idag så dom ska jag rama in när jag kommer hem!

Imorrn blir det stranden om det blir fint väder (vet att jag har sagt det ett antal gånger nu men det har inte varit fint väder). Sen på söndag eller måndag ska vi gå upp i bergen på en promenad med picknick(:. Mysigt så då ska jag ta kort på utsikten(:.



Hihi saknar min älskling!!

Pöss på dagen

Pöss pöss

Toivon että olisit täällä
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback