Dag 8

Hellu!
Idag har det varit fint väder(: så det var mysigt vi gick upp i bergen till Grinnavanne och bada och hade det super mysigt det märks dock att man har dålig kondis med tanke på hur jobbigt det var att gå upp:P. Jag hade inte med mig mina badkläder för jag trodde inte att jag skulle bada:p, men jag fick bada i mitt linne, bh och trosor drog ner linnet som en kjol:p. Vi satt där i ca en och en halv timma och sola och bada och åt bullar och bara mös(:. Vägen ner var lättare och tog inte lika lång tid:P.



















Alla bilderna är på toppen av berget eller på väg ner/upp:P

När vi kom hem blev det duschen och sen åkte vi till farfar(:. Det var mysigt men det var sjukt jobbigt att säga hejdå för farfar började gråta och då blev jag jätte ledsen för jag har dåligt samvete för att jag inte har åkt hit så mycket på dom senaste åren och att jag inte kom när han var sjuk..
Men jag lovade honom att jag ska komma i jul och fira jul här med dom(:.
Vet ju inte när hans sista jul är så vill iaf fira en till med honom ta massa kort så jag har minnen!
Har gråtit mycket den här veckan det har varit jobbigt att träffa farfar för jag tycker det är så jobbigt när han "inte" är farfar längre men det har samtidigt varit sjukt mysigt!!

Pöss pöss på dagen

Saknar min älskling massor!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback