...

Hallo!
 
Tänkte berätta lite om vad som händer dom kommande veckorna, onsdag torsdag och fredag blir att tillbringa med älsklingen(:. På lördag blir det att åka till pappa i tio dagar, när jag kommer hem blir det att fira älslkingen som blir 18 år den 22 och fira sex månader som vi har den 21:P. Vecka 31 blir att åka ttill Falkenberg i en vecka med familjen, det blir ullared och massa mys på stranden eftersom att vi har stuga vid vattnet(:. Vecka 33 blir det intensivkurs som ska bli mycket roligt(:. Och dagarna emellan blir väl att umgår med vänner, familj och pojkvän. Sen börjar ju skolan igen:P.

Idag ska jag leka med Elin ska gå till henne snart ska bara plugga lite körkortsteori:P. Ingen aning om vad vi ska hitta på eftersom att det inte är så fint väder men vi kommer nog på något:P. Ikväll blir det nog wii med mamma, Celine och Elin:P. Alla tävlar mot alla haha:P. Så vi får väl se vem som vinner idag xD. Mamma och Elin ä värst:P. haha. Men nu ska jag plugga lite och göra mig i ordning och dra mig ner till Elin(:



Jobbar på brännan så hoppas att jag blir brun i år med:P

Pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback