Hemma

Hellu!
Nu är jag hemma igen(:. DEt är skönt att komma hem men det var kul att vara borta med(:. Idag har jag fixat mina naglar så att dom är fina(:. Det känns jätte skönt:P.Och det är även mina egna hihi så jag är rätt stolt! (A).
Har även lekt med Elin idag vi har inte gjort så mycket bara softat(:. Har även lekt med Nadia idag som tydligen hade saknat mig väldigt mycket(: då blev jag glad hihi!
Imorrn bär det av till älsklingen! Det ska bli kul(:. Har saknat honom massor! Så det ska bli skönt!

Han fyller även år imorrn han blir en stor pojke han blir hela 18 år imorrn:P men nu ska jag fixa lite i mitt rum och sova ska upp tidigt imorrn:P.


Gillar faktiskt den här bilden:P

Pöss pöss på dagen
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback