Oslo

Hallu!

Idag har jag setat på min vackra rumpa hel långa dagen:P. Har åkte hela 9 timmar till Oslo, och imorrn blir det yttligare 8 timmar vidare till Sadnes till pappa. I natt blir det att sova hos min faster. Det har inte hænt så mycket idag med tanke på att jag har åkt buss och bil hela dagen:P.
Saknar redan min ælsling, men det ær bara før att jag vet att vi inte kommer att træffas på tio dagar och inte prata på typ åtta det ær lite tråkigt att jag inte får somna till "Godnatt ælskling sov søtt ælskar dig":(. Men men det klarar vi.. 
Han far ju till Findland på måndag så han har fullt upp så jag får sitta och sakna honom:P han kommer inte ha tid att sakna mig:P. Førutom nær han går och lægger sig ensam på kvællen (A). 

Nu ska jag sova iaf ær grymt trøtt har varit vaken sen 05.40 idag och klockan ær nu 00.20. 

 
Minæ rakastan sinua rakas!<33

Voisitpa olla täällä mun peiton alla<333

pøss godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback