Afro Dans

Hallo!
Har varit hemma idag på grund av att jag inte hade någon model till skolan idag så kände int eför att åka dit och sitta av tiden.. Har sovit gansak mkt vilket är ganska så skönt får typ aldrig sova så är helt slut hela tiden, skolan kör slut på mig är så himla sämst med i skolan så blir så jävla sur, och det går ut över alla så det känns sådär..
Iaf så har jag tränat Afro Dans idag vilket var sjukt kul och jobbigt(:. Men då känner man iaf att man tränar iaf(:. Känns så bra att ha kommit i gånr med träningen igen, och skönt att ha någon att gå med min älskade Elin såklart(:.
Har int eså mkt att säga om dagen faktiskt har varit ute och storhandlat med mamma Nadia och Elin vilket var väldigt roligt för Nadia är så rolig så jag och Elin skratta typ hela tiden(:..
Nu sitter jag och äter lite frukt sallad ska snart gå och sova för jag är trött igen ><

Saknar min älskade Natta med ar inte träffat henne på LÄNGE!!!
Så jag hoppas hon kmr i helgen(:

Pöss



Saknar!!<33
Kommentarer
nathalie

Jag saknar dig Therese! Jag kommer till mamma nästnästa helg, kan vi ses då? Vet inte om du är inne något här längre men. Ändå, får försöka höra av mig till din mobil någon dag istället, men har haft lite svårt nu de närmsta veckorna (framöver också) maaaassvis med inlämningar och skit, men snart är det över! Vill bara att du ska veta att jag älskar dig gumman, hoppas vi ses snart <3

2010-04-26 @ 23:29:55
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback