Nadia 2 år!<3

Hallo!

Idag blir min älskade lilla Nadia hela två år(: det går så fort hon va ju en bebis nyss ju >< Vi har iaf firat henne idag(: med massa preseneter och tårta(:. Anett och lilla Linnéa har varit här, Amela och Harris och på kvällen kom Ndias älskade Pontus och Elin(:. Så det har varit full rulle hela dagen:P Nadia är iaf nöjd hon har ju fått en cykel xD.  Finns inte så mkt mer att säga ni ska få lite bilder på degen:P


När hon fick sin cykel hon var överlycklig (:

Dörren en krona på N för hon var ju prinsessa idag:P

Brillerna hon fick av Lotta, Ewe och Micke hon älskar dom:P

Hon fick en hello kitty väska av Amela och Harris:P

Nadias tårta:P sötast

Hihi nu ska jag busa xD

Linnéa och Nadia ligger och myser i soffan(:

Jag och Nadia(:

Pontus satte upp alla balonger i taket sen fick Nadia slå ner dom:P det tyckte hon var jätte kul:P

Ett litet ego pix med(A)

Hoppas min lilla gumma har haft e n super bra dag(: Älskar dig! Och grattis på 2 års dagen min lilla trollunge(:<3

Pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback