Orkar bokstavligen inte mer....

Hallo!
Dagen har varit rätt så kort, har sovit bort den gick upp vid halv fyra och åt frukost. Har inte lust att göra någonting alls.  Har enbart gråtit i typ ett dygn... Känner att livet inte leker alls just nu.. allting bara går emot mig. Har mssor i skolan som jag känner att jagi nte hinner med imorn har vi ett prov och läxförhör på samma lektion, och på fredag har vi prov i hantverksorientering känner att jag inte gör något annat än att plugga. Så nu känner jag att jag inte orkar mer för det hjälper inte om jag pluggar för det går lika dåligt iaf.. 
Men imorrn så ska jag åka till skolan iaf.. måste man så måst man.. men provet kmr gå åt helvete och det vet jag för vi fick alla papper förra veckan och jag är så pass trög så att jag måste ha minst två veckor på mig.... jag ligger efter i matten och är ig varna´d, ligger efter i engelskan, svenskan och kultur och stil historian går åt helvete..... så pallar ärligt talat inte bry mig mer...



Nu ska jag sluta klaga... men va tvungen att skriva av mig...

Pöss på att livet är piss för tillfället..

Saknar min älsklings kramar behöver dom nu... <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback