Sjukling...

Hallo!

Lördag:
Gick upp sex för att göra mig i ordning för att åka till Natta(:. Va där vid tio så fick frukost där, sen satt vi och pratade en stund och gjorde oss i ordning sen åkte vi vidare till Topias där han och Alex väntade(: skulle fixa naglarna på hans syster. Sen myste jag och älsklaing lite för vi hade inte träffats på tre veckor:P och Natta och Alex satt i soffan och kramades(:. efter det så åkte jag Natta och Topias till godislandet eller vad det hette:P det va en stor besvikelse för det var stenhårt godis.. Sen åkte vi hem till Natta för att plugga lite men det gick inge bra>< blev bara sur.. Sen åkte Natta förbi Alex för att ge honom lite mat och godis för han mådde inge bra så jag och Topias åkte hem till honom så länge. Sen när vi skulle gå till bussen så såg vi en jätte stor älg, vi åkte sedan hem för att hämta Nattas kamera för att gå ut på älgjakt och ta kort på den:P. Men hon hade glömt minneskortet så blev inte så så vi strosade runt lite sen gick vi förbi Alex för att se hur han mådde och sen blev det hemfärd:P. Vi kollade på Vampire Dairy (stavning?) halva natten.

Söndag:
Vaknade vid halv elva, sen gick jag och Natta upp för att äta frukost. Sen blev det att göra sig i ordning och åka till varsin pojkvänn xD. Hade två månader med älsklingen igår, vi gjorde inge speciellt eftersom att jag inte mådde så bra... Vi låg och kollade på film och bara myste. Panic room med Kirsten Stewart kollade vi på den var faktiskt väldigt bra(: vi låg bara i sängen hela dagen och myste och sega:P. Det var jätte skönt för jag va väldigt trött och mådde inte alls bra><.

Helgen var underbar hade saknat min älskling och Natta mkt mkt!! Och Natta kommer ju hit nu två helger i rad(: så då ska vi leka!!!

Idag är jag hemma och är sjuk.. inte kul ska vara hemma imorrn med.. Är så hostig och förskyld så det är bara jobbigt att sitta i skolan och störa alla..




Sönosen själv(:

Älskar er båda meget mkt!!<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback