Förstår inte...

Hallo!

Jag förstår inte.. att förlora någon som står en så nära är riktigt surt.. förtår inte att man inte kan erkänna att man har gjort fel.. Jag erkänner jag har gjort massa fel och jag kommer att göra massa mer fel.. men att inte veta vad man har gjort är nog det som sårar mest..  Jag har sagt förlåt och jag säger det igen FÖRLÅT! men jag vet inte vad jag ber om ursäkt för?! du va som en syster för mig men just nu är du inget för mig.. han säger att jag har gjort honom något riktigt elak och att han aldrig vill prata med mig igen.. och du står på hans sida du försöker inte ens.. och jag har försökt och du skyddar honom men du skyddar inte mig.. mig som du ar kallat syster och bästa vän och känt i hur länge som hellst.. JAG SÄGER INTE ATT JAG INTE HAR GJORT FEL FÖR DET HAR JAG MASSOR AV GÅNGER MEN JAG VET INTE VAD JAG HAR GJORT DEN HÄR GÅNGEN MEN VAD DET ÄN ÄR SÅ BER JAG OM URSÄKT! FRÅN HJÄRTAT..
vi sa alltid att vi skulle vara vänner för livet att våra barn skulle växa upp ihop men det kommer aldrig att hända nu..
jag skulle aldrig be dig att välja men du har redan valt.. och jag accepterar det det är därför jag skriver det här för nu släpper jag taget..
Jag går vidare och sparar alla bra minnen ist för alla dåliga för dom vill jag inte komma ihåg..
Du va som en syster och jag kommer alltid att tänka på dig som en syster men den här gången tänker jag inte ta på mig det här för tro det eller ej den här gången är det ni som har gjort fel.

Älskar dig som min syster och kommer alltid att göra.

Men tyvärr är det slut med det nu och det är som att förlora sin andra halva..
Kommentarer
nathalie

att du ens gör såhär. det var inte jag som totaldissade dig i lördags? och jag har fan inte valt, smsade dig i fredags utan svar, skrev här för två jävla veckor sen ÄR det bara jag som ska höra av mig utan svar eller? och säg mig en jävla gång vad jag gjorde som var fel? säg det. För jag var fan inte ens där, att du fortfarande, även att vi snackat om det lägger skit på mig för någonting jag inte gjort. Visst att du inte vill, men sitt inte och skriv att det är jag som har valt för det är det fan inte!

2010-05-10 @ 17:05:26
URL: http://xnathalie.blogg.se/
alex

jag förstår inte ur du kan beskylla natta för något jag gjort och det får mig att må riktigt dåligt, jag vill att ni ska vara vänner och jag förbjuder inte det.jag bad faktiskt om ursäkt när jag blev arg den där dagen... du får hata mig hur mkt du vill för jag förtjänar det och topias får också gärna hata mig för jag är ett riktigt jävla arsel men hata inte natta för hon är det bästa och hon försöker alltid vara den bästa för alla i hennes omgivning och hon bad mig och till skillnad från topias så valde inte natta någon utan hon ville att vi skulle bli sams men envis och tjurskallig som jag är så har jag väldigt svårt att förlåta och det är inte första gången jag sabbar nåt som iaf jag ansåg vara en vänskap men hursomhelst, ni behöver inte gilla mig, gilla bara den bra sidan i det förhållandet som natta och jag har för hon förtjänar det.ifall topias vill höra av sig så råd honom att inte göra det för jag är verkligen inte dne bästa personen att vara med just nu... ber om ursäkt ifall jag får ut något fel i detta medelande... ifall du vill svara så svara på min blogg men du behöver inte om du inte vill.

2010-05-10 @ 22:11:28
URL: http://denokandepoeten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback