Ledig!

Blir en mysig förmiddag framför tven(: är ledig idag så blir en lugn dag! Vid 14.35 så har jag en kör lektion sen ska jag hem och plugga lite naturkunskap så att jag klarar det där provet ännu bättre än det andra! Sen så blir det en tidig kväll så jag orkar upp imorrn.. Eftersom att jag ska upp tidigt imorgon><

10 månader med älskling!
Igår hade jag världens mysigaste dag med älsklingen min(: Vi kollade på film va ute och fikade och hade almänt kul(: Bästa dagen på länge och det behövdes kan jag säga!
Nu längtar jag bara tills nästa helg då jag får mysa ännu mer! Jag älskar dig mest älskling du är det bästa som har hänt mig på länge!

Men nu så är det en lång skolvecka framför mig! Men att veta att jag får träffa Topias i helgen gör den lättare!

Jag älskar dig!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback