Snö kaos

Vakna upp vid 06.30 gick upp åt frukost sen bärde det av till bussen. Tåget var sent imorse så det bliev lite stressigt när vi kom in till Norrköping. Sen så funkade det inte att ladda på buss kortet på pressbyrån så var tvungen att planka upp till Söder Tull så jag kunde tanka på kortet där, sen så bärde det av till skolan med Tessa.
Sen så va det en lång skoldag fast den gick rätt så fort faktiskt så det var skönt(: Sen bärde det av till rece med Mandis, där hon bjöd på korv ^^, ja jag vet hur det låter men det här låter ännu värre haha.
Mandis pappa satte in pengar till henne så hon kunde köpa något att äta och då säger jag så här:
Jag: Tacka din pappa för korven Amanda.
Amanda: Ja det ska jag göra
Jag: Eh det där kom ut fel
Amanda: Usch åh nej säg inte så
Jag: men menade inte så!
Amanda: jag vet det men usch
Båda: hahah hahah haha
Det var lite roligt:P.

Sen så kom mitt tåg i tid och var i tid hem men, bussen var sen och sen så fastna den på trädgårdsgatan och stod där i en halvtimme och försökte komma loss, det gick efter många om och men, jag tyckte jätte synd om den snälla buss chaffören som kämpade med att komma loss.. Men han lyckades tillslut så det är bra(: men han var som sagt 45 minuter sen så kan tänka mig att han fick mycket klagomål stackarn.

Väl hemma i värmen så kan jag äntligen känna mina fötter igen dom sitter faktiskt kvar! :D vilket jag är väldigt glad för måste jag säga!

Men nu ska jag göra något vettigare:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback