Dålig dag

Hellu!
Idag är det ingen bra dag, för det första är det skit dåligt väder och sen så glömde jag min plånbok hemma så när jag skulle gå på bussen så va det bara att vända hem igen... så är inte på så bra humör kommer att bli jätte sen till skolan, och så blir det massa stressa idag så det är skit.. Så nu sitter jag och väntar på nästa tåg, får vänta i en halv timme i Nyköping med så funderar på att stanna hemma ist men det är så tråkigt att sitta hemma med så får se...

Längtar tills jag ska gå och lägga mig igen så kanske det blir en bättre dag imorrn ist...
i morrn blir det praktik på Må gott huset hoppas att det blir en rolig dag och att jag inte bara får stå..

aja kanske skriver mer ikväll

pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback