LOV!

Hellu!

idag blev det lov:D vilket är mycket mycket skönt och välbehövligt!! Idag fick jag sluta tidigare på psykologin så blev att åka hem till Nyköping möta upp Elin sen blev det att åka hem till henne och mysa med lite pizza(: sen blev det att åka hem till mig kolla på Idol sen blev det en snabbvisit hos Natta som nu bor granne med mig(:. Skönt då kanske vi kan träffas oftare när hon är hos sin mor :P.

Imorrn blir det Nyköping med sötaste Elin, kolla runt lite(:. Ska bli mys♥ hihi. På kvällen ska vi laga mat hemma hos mig vet inte vad det blir än men vi kommer nog på något förhoppningsvis(:. Sen vet jag inte vad vi ska göra:P.

Nu ska jag börja nörda Vampire Diaries haha så nu är det min tur(:.

Så pöss pöss ska krypa ner mysigt (men ensam) i sängen.


Bara två dagar kvar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback