Nadia

Hellu!
Idag har jag haft en mys dag med Elin och Nadia(: vi har varit i nyköping och shoppat! Jätte mys, Nadia gjorde ansiksmålsnig så hon såg ut som Mimmi(:. Så söt! Vi var där från halt tolv till kvart över fyra så både jag och Elin var helt slut efter allt stå och gå:P. Men det kändes som vi gjorde något vettigt iaf:P.

Sen när vi kom hem lagade vi klyftpotatis med lövbiff och sallad vilket var gott och länge sedan:p. Nu ska jag snart lägga mig och kolla på min nya serie som jag ska börja följa efter som att Elin och Natta är freaks och pratar om det så blir jag nyfiken så nu blir jag en av dom och det är ju.. ja ska inte söga vad..
haha nej skoja bara älskar er tjejer(:.

Men nu ska jag krypa ner och mysa lite (:.

Imorrn är det bara en dag kvar!

mys pys


Sötaste ungen som det kommer att vara grymt jobbigt att vara utan i en vecka kommer gå under! <3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback