Percing!

Hellu!
Nu har jag äntligen gjort det !! Percat naveln!! Gjorde inte alls ont som jag trodde:P så skönt att ha det gjort har velat gjort det i typ tre år så nu var det dags:D fast min mamma gillar det inte men det har hon inte med att göra längre :D mohahah:D. Nu längtar jag bara tills det har läckt klart:P.
Imorrn bär det av till älskling:D blir en mysig hemma kväll med film och massa mys :D. Ska sova där med :P. Och på lördag så kommer Elin dit men vi har ingen aning om vad vi ska hitta på:P kanske höra av oss till Natta och Alex men vi får väl se:P
Nu ska jag kolla runt lite och sen gosa ner mig i sängen och kolla på OTH:D

Pöss på dagen!



Inte min navel:P google vettu:P

Kommentarer
nathalie

Synd att vi inte hann ses :/ Gör percingen ont? ^^ <3

2010-10-10 @ 20:05:52
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback