Seg måndag!

Hellu!
Som alla vet är ju måndag den jobbigaste dagen på hela veckan.. Har varit otroligt seg idag.. Jobbigt långa lektioner bara en jobbig dag helt enkelt.. Men nagellektionen var kul iaf, fick göra något nytt Peraffin bad jätte roligt faktiskt:D. Skönt att man har bättre lärare nu än i ettan faktiskt så kanske det går lättare för en det här året:P. Man kan ju alltid hoppas.. Det är bara det här jävla schemat vi har som är så jävla jobbigt.. vi går så sjukt långa dagar och vi går utan mat så länge man orkar inte det och lärarna undrar varför man inte lyssnar det sista 1h30min när man har haft lektion i 3h?! Alltså hallå man orkar inte sitta och lyssna i 4h30min vad är det dom inte förstår man behöver ju minst en 30 min rast men då måste vi gå längre om vi ska ha det.. och det vill vi ju inte vi går ju ändå till fem.. Aja nu ska jag sluta klaga:P.

Det bästa med den här dagen är min älskade sötnos Nadia som ville krypa upp hos mig när jag skulle lägga henne. Hon låg mot mitt bröst som en liten boll så nära som det bara går och det var så mysigt! :D hon gör min dag!
Längtar tills jag får min egen och får mysa så varje kväll!

Pöss på att kvällen blev lyckad!


Sötnos<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback