Skön dag(:

Hellu!

Idag har det varit en rätt så skön dag gick upp kvart över nio eftersom att vi började 12.40 idag för engelskan var inställd vilket var mycket skönt! haha, så jag hade bara hantverk idag där vi fick hålla på med hår och hade betygs snack:P. Mina lärare ser tydligen jätte tydligt på mig när jag är trött och inte alls orkar och när jag är pigg och glad för då glittrar det tydligen i mina ögon:p. Haha trodde inte att dom såg det xD.

När jag väntade på tåget så pratade jag med sötaste Natta(: var ett tag sen vi fick prata lite om allt och inget så det var mysigt:D. Jag och älskling kanske ska leka med henne och hennes älskling på söndag kväll kolla på film och bara chilla! Ska bli mys om det nu funkar som vi vill, lyckas alltid komma upp något när vi ska hitta på nåt ... Inte roligt antingen har inte hon tid eller så har inte jag tid så det är rätt så sugit xD

Men men som Natta säger skolan är ju viktigast och den tar ju upp mestadels av fritiden så vi får väl leka i sommar nästa gång hahaha xD nej nu ska vi inte överdriva:p.

Skolan var slapp idag iaf så är inte så trött så det är skönt, nu ska jag prata lite med sötnos sen ska jag plugga lite psykologi sen blir det desperata husfruar:P

Pöss på att dagen var bra :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback