Sova

Hellu!
Idag har jag haft praktik men fick sluta redan halv två är ganska så slött där på onsdagar vilket är typiskt för då blir det att man sitter mycket och det gillas inte:P. Imorrn blir cet plugg, kolla min percin (återbesök), leka lite med elin, förhoppningsvis övningsköra och sen kör sen hem och äta:P. Så imorrn har jag lite att göra(: skönt men ändå jobbigt:P är ganska så trött:P.

Men nästa vecka är det ju lov så jag får stå ut:P. Imorrnmåste jag börja tvätta upp mina kläder så att jag kan börja packa det jag ska ha med mig till Finland:P

Har inte så mycket att säga idag faktiskt har inte hänt så mycket hoppas att mamma kommer hem snart så att hon kan hjälpa mig med mina läxor men hon är seg hem som vanligt(:.

Nu ska jag kolla på Greys sen blir det sova!

Pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback