Tröttis

Hellu!
Idag tror jag att jag har somnat på tre olika ställen xD. Tåget bussen och sen i sängen när jag kom hem är sjukt trött idag blev bara fem timmars sömn i natt så idag får jag lägga mig lite tidigare fast imorrn har jag sovmorgon till tio börjar nämligen kl 12.40 imorrn för vi har ingen engelska på morgonen :D mycket skönt!

Idag hade vi kunder vilket inte var så kul för jag hade en otrolig ....värk och huvudvärk mindre roligt>< när jag åkte hem gjorde jag lite psykologi på tåget men efter 20 minuter så orkade inte ögonen mer så då somna jag haha:P. När jag kom hem kröp jag ner i sängen för att vila men somna haha. Sen blev jag väckt av att mamma behövde hjälp det var inte lika kul:P.
Nu är jag rätt pigg men ändå trött haha så ska snart krypa ner i sängen! SKÖNT!

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback