Du betyder mest!

Hellu!
Det här inlägget är till min älskling!

Du är underbarast, finast, omtänksamaste och mest underbara person jag har mött. Du sätter alltid alla andra före dig, du vill att alla i din omgivning ska må bra och du ger extra mycket kärlek till dom som betyder något extra för dig.
Du får mig att känna mig så oerhört speciell, du försöker alltid att få mig att le (även fast du inte alltid lyckas:P) du säger saker för att få mig att må bra, och när jag frågar dig varför så säger du bara för att jag älskar att se dig glad.
Du har ett hjärta av guld, du ger mig allt jag någonsin kan önska och vill ha. För allt jag önskar mig och vill ha är du och dig har jag, jag tänker inte släppa taget om dig än på väldigt länge! Eller aa aldrig om jag får som jag vill.

Jag vet att jag gör saker svårt för dig älskling även fast du aldrig visar det. Det ända jag vill är att göra dig lycklig och jag vet att jag inte alltid lyckas med det men jag försöker. Jag vill lyckas få ditt hjärta att slå ett extra slag, att du ska känna som att du är i himmelriket när vi pussas. Men det känns som om jag aldrig lyckas för du är för inne på att göra allting bra för mig.

Något jag verkligen vill att du ska göra för mig att du ska lova mig att du ska sätta dig själv i centrum med och tänka på dig själv och säga ifrån när du mår dåligt och inte orkar. Du ska inte behöva göra allt för alla andra hela tiden folk ska göra saker för dig med..

Jag älskar dig mest och det vet du du betyder så oerhört mycket för mig.
Och vi ska klara det här tillsammans!


Puss på den bästa du betyder allt!

Minä rakastan sinua rakas <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback