Halkan!

Hellu!

I går va jag och gjorde halkan, först var jag as nervös och helt darrig men när jag väl fick köra och halka runt där så vad det as kul:D! Skulle lätt kunna göra det igen det var verkligen jätte roligt(:
På kvällen var det girls night hos Jonna i Söderköping med Jonna, Sanna jag och Tessa(:. Det var jätte kul!
Vi åt tackos dansa kolla film och prata massor(:. Åt massa godis och chips mums:P Fast fick med mig ganska mycket hem med:P. Det blev en lång kväll/natt vi somna runt två och jag och Tessa vakna vid åtta>< så jag är ganska sleten just nu:P. Ska bli skönt att krypa ner i sängen(:. Fast skulle vara mycket mysigare om älskling va här med mig:(.
Idag blev det en tidig morgon åka in till Norrköing och ta tåget hem buss sen åkte jag till Elin där jag blev bjuden på mat tackos idag med fast det går alltid ner(:. Sen åkte vi förbi Natta en stund och satt där och slappa:P. Sen blev det hem och mysa med sötaste Nadia kolla lite på tv och sen va det duschen och nu sitter jag här(:.
Ska kolla ett eller två avsnitt av OTH det var ett tag sen:P fast det blir nog bara ett:P.

Nu ska jag prata med älskling och sen ska jag krypa till kojs ensam:(.

Pöss på att jag får träffa sötnos imorrn(: längtar!!


Sötnosar(:<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback