Miss you!

Saknar dig när du är borta, när jag går och lägger mig ensam på kvällen. När jag inte får vakna upp bredvid dig. Jag saknar dig när jag inte hör din röst och när du inte håller om mig. Det är jobbigt att vi träffas så sällan som vi gör men ingenting kan beskriva känslan som jag känner när jag får hålla om dig igen och känna att det var värt att sakna dig.
Du betyder så otroligt mycket för mig älskling önska bara att jag fick tillbringa mer tid med dig!
Du är underbar på alla sätt!

Älskar dig<3
Kommentarer
nathalie

sv: Ja, det måste vara så, att han är lycklig! Men saknaden tar aldrig slut :/ <333

2010-09-15 @ 21:30:53
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Anonym

sv: vi har inte flyttat ihop men typ ^^ jo vi kanske kan ses imorgon, vi får se. Måste plugga as mycket nu i helgen >< har ingen ork, men det är ett måste... <3

2010-09-18 @ 16:05:03
nathalie

//Natta X) glömde fylla i

2010-09-18 @ 16:05:21
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback