Skogen^^,

Hellu!
Idag har jag som vanligt varit mycket trött:P. Började dagen med stress för att hinna till psykologin, för att bussarna i Norrköping är sega><.. Men väl där så stog läraren bara och prata i en timma och en kvart och det blir lite jobbigt efter en stund behöver jobba lite med känner jag för att hålla mig vaken:p. Efter det blev det stress från De geer upp till Kungsgård för att ha svenska, det va lite mer intressan men eftersom att vi hade nersläckt hela lektionen för att kolla på massa små snuttar av grekiska gudar så somna jag nästan där med:P.



Sen blev det äcklig skollunch, så fick förbli hugrig..
Efter det hade vi naturvetenskap som är väldigt intressant faktiskt dom lektionerna går snabbast. Vi hade två lektioner i dag eller ja HVST2a hade två lektioner iaf, fast andra var labb och då fick vi gå och leta blommer m.m i skogen så den lektionen gick med fort. Efter det så stressa jag med Jonna och Sanna ner på stan för jag skulle köpa mig något att äta och sedan stressa vidare ner till tåget vilket jag inte hade behövt eftersom att tåget var en halvtimme sent.. J*vla SJ...
När jag kom hem ca 45 minuter sent så står fortfarande min älskade morfar och väntar på mig, vi skulle ut och övningsköra och han skulle hämta mig 16.10 men det blev 17.50 istället.. Men han var på bra humör ändå(: han är så söt min morfar:). Tog en sväng gick väldigt bra faktiskt:P. Sen släppte jag av mig själv på körskolan där jag skulle ha lite körkortsteori i två timman>< 18.00-20.00 fast det var rätt så kul idag fast man är ändå trött liksom:P.
Sen pratade jag med min lilla gumma Natta när jag vänta på bussen:P. Sen när jag kom hem fick jag äntligen mat och nu sitter jag här och latar mig ska snart gå och sova upp tidigt imorrn vettu:P.


SOMMAR I MISS!!

Pöss på dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback