Trött..

Hellu!
Gud är så trött, hur länge har vi gått i skolan typ 3 veckor eller nåt och jag är redan helt slut körd.. Tidiga mornar och hemma sent.. Det tar på en speciellt när man har lektíoner som är 4h20min långa.. Plus läxor plus körkort plus barnvakt plus allt annat runt om.. Och vädret gör ju inte direkt så att man blir så mycket piggare heller.
Men idag fick jag iaf sova till halv nio eftersom att jag har praktik i Nyköping det va sjukt skönt :). Fast det var lite segt eftersom att Mia var sjuk så blev en ganska trist dag men jag fick sluta vid halv tre iaf så det var skönt :D. Satt och läste hela dagen:P så nu har jag iaf kommit in i boken som jag inte har orkat läsa för jag har typ somnat när jag har försökt eftersom att jag är så trött:P. Imorrn blir det en vanlig skoldag upp kvart över fem när jag kommer hem övningsköra sen åker jag direkt till körskolan för körkortsteori och sen hem så är hemma runt nio imorrn så kommer somna ganska så fort när jag kommer hem ochhar ätit för jag lära var väldigt hungrig:P.

Ikväll blir det Idol och läsa lite sen sova så att jag orkar upp imorrn><
Psykologi imorrn bitti vilket är mycket intressant(:.

Funderar på att skaffa lugg igen vad tycker ni?:P





Så vad tycker ni?:P

pöss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback