~6 dagar kvar~

Om sex dagar börjar skolan! Längtar faktiskt måste jag säga, det är sista året sen är jag äntligen färdig med skolan!
Om jag inte vill gå högskola så att säga xD
Men vi får se men om ett år är jag iallafall utbildad nagelteknolog:D

Idag ska jag bara slappa, börjar jobba i morgon igen så jag känner att jag behöver en vilodag att inte göra något med tanka på att i dag är det min enda lediga dag innan skolan börjar xD.
Tur att man börjar ett på måndag!



Topias födelsedag 22/7-11

Kom hem från världens bästa igår! Har haft det rätt så mysigt denna helg våran enda lediga helg tillsammans på hela sommaren så det var rätt skönt kan man säga!
Känner för att göra något nytt men jag vet inte vad än><

Nu ska jag kolla runt lite och ska antagligen göra färdigt här i mitt rum så att jag får lite gjort idag iaf:P.

Ha en bra dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback