~♥Älskling♥~

Känner att jag vill ägna ett inlägg till min underbaraste pojkvänn somjag älskar mer än allt!
Önska att vi kunde ses mer att jag kunde gå över bara för att se en film eller att säga hej!
Men min sötnos är så underbar och när vi väl ses så passar han upp på mig som om jag vore hans lilla prinsessa:).
(vilket jag är haha ^^,)
Nej men min man tar hand om mig!
Just nu önska jag verkligen att jag va där och mystte för jag är otroligt myssjuk just nu och trött och då är det bästa som finns att ligga bredvid min älskling och bli kliad på ryggen och bara bli bortskämd!:D.



Min älskade rakas!

Det bästa som finns är när han kommer hem från jobbet och jag ligger och sover och han kommer och kryper ner hos mig och pussar på mig! Älskart!
Det är nästan så att jag tvingar mig själv att sova tills han kommer hem bara för att få den där mysiga stunden! hihi^^,

Så med andra ord så vill jag bara meddela världen att jag älskar min pojkvän och att han är min min min!;).
Och dessutom den bästa!

Älskar dig Topias mer än du någonsin kommer att förstå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback