~It´s over soon~

Fredag idag då sista fredagen innan skolan börjar! Längtar, jag vet hur det låter men det är bara et år kvar och jag vill bara att det ska vara slut! hihi^^,
Iallafall idag jobbar jag eftermiddag det är bara tre dagar kvar att jobba och det känns så jävla skönt känner att jag har jobbat färdigt för iår ska jag säga inget sommarlov alls vilket jag igentligen har behövt för jag känner att jag hade behövt vila lite! Men men det ser bra ut sen på mitt sparkonto:).

Idag har jag degat i sängen det kommer jag att göra hela helgen änner jag!:P
Eller aa tills det är dags att gå till jobbet iaf!
Kom nyss ut ur duschen det var grymt skönt att duscha måste jag säga haha.




Nee nu ska jag nog börja göra mig i ordning sen bär det av till jobbet..
Så inte taggad i dag..
Hoppas ni andra får en bra fredag:)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback