~♥Lång helg♥~

Snart är det helg igen:) det ska bli skönt ska ju till min älskling och jag är dessutom ledig på fredag!:).
På fredag ska vi gå ut och ha kul förhoppningsvis:D och Elin ska med också så det ska bli najs! hihi längtar!
Imorgon blir det skola men och efter skolan blir det lite shopping på stan hihi längtar!
Norrköping har ju lite mer at erbjuda än Nyköping haha xD Så får se om jag hittar något fint har hittat några tröjor så det ska nog bli bra haha, men ska inte slösa för mycket:D.
Åh jag längtar så sjukt mycket tills jag får krypa ner hos min lover boy och mysa! Ska mysa massor för har inte träffat honom på två veckor! ><
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge haha ^^,
Nu ska jag nog kolla lite på film sen ska jag sova!
Tidigt upp i morgon till skolan ><:P



Puss på er hoppas ni får en bra kväll
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback