~Trött~

Usch vad trött jag är>< nyss hemkommen från jobbet, ont i fötterna och ryggen så hade behövt min pojkvän nu som hade kunnat masera mina fötter och ta hand om mig! Men nej han är tio mil bort och sitter och sjunger!><
Får nöja mig med att ha han på skype när jag jobbar och går i skolan:P.
Men det är mysigt när vi ses igen iaf!

På jobbet har det väl gått sådär i dag, har varit skapligt irriterad för att det inte har gått som jag vill!
Så jag hoppas att det går bättre i morgon! Annar så ger jag upp och går hem haha ^^,

Nej men nu ska jag prata vidare med min älskling!
Sen blir det lite How i met your mother
sen SÄNGEN mmmm..
Fast ensam:(


Hoppas att ni har haft en bra dag
kram på er!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback