Dag 01 – Om mig

Jag heter Theresé Sterner Leikvoll och är 18 år. Jag går i skolan i Norrköping och ubildar mig till stylist(:
På fritiden gillar jag att ta det lugnt, umgås med vänner, familj och min underbara pojkvän.
Jag har varit tillsammans med Topias i 1 år och 1 månad:D. Jag har två systrar och två bröder jag är äldst så har alltså bara små syskon.
Just nu så försöker jag att träna komma i form blir nöjd med mig själv och glad i min kropp.
Det som jag ägnar mest tid till är min skola eftersom att jag pendlar.



Jag är en liten tjej på jorden men väldigt stor i orden^^,.
Jag är rätt osäker i mig själv och har väldigt dåligt självförtroende.
Men min underbara älskling försöker höja det hela tiden, han är underbar som försöker och jag älskar honom för det!

Det var väl lite om mig själv^^,
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback