Elin♥

Idag ska jag leka med Elin, ska färga hennes hår och kolla på alla Twilight filmer om vi orkar det vill säga haha:P. Just nu är jag barnvakt tilll Nadia, men jag och Celine ska ta halva dagen var:p. Det blir lite mer rättvist då. Det blir även att plugga en massa körkortsteori idag och i morgon, på bussen till Topias i morgon och förhoppningsvis så kan han hjälpa mig lite på kvällen med. På morgonen har jag halvsovit i soffan för Nadia kände för att gå upp kl halv sex idag >< sen har jag pluggat körtkortsteori vilket har gått ganska så bra ska plugga mer ikväll. Idag lär det väl bli en rätt så tidig kväll, eller aa relativt iaf:P. Så hoppas jag på ite sovmorgon i morgon.. Men man ska aldrig hoppas för mycket.
Nu ska jag plocka lite här hemma för det är lite små stökigt här hemma, sen blir det att göra lunch lägga Nadia och göra sig i ordning sen blir det att vänta på Elin:P.


Sötnos(:
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback