KÖRKORT

Wiho nu har jag äntligen körkort så jävla skönt! Nu slipper jag tänka på det längre och kan äntligen lägga mer tid på skolanvilket jag verkligen behöver göra för jag har massor att ta igen för att jag har varit borta så mycket>< så jävla trött på skolan och jag har tre hela terminer kvar tack var min handled.. Men nu är jag sjukt glad över att jag har klarat det svåraste än så länge så jag är fett stolt över mig själv för jag har verkligen kämpat med det här! Men nu är det skolan som gäller fram över kan man längta mer till sommarlovet?!

Men det stora frågan idag är vad fan ska jag hitta på idag>< det är det här som är jobbigt med lov för man sitter ju bara hemma >< så sjukt tråkigt! Finns ingen som kan hitta på något >< får vä lgräva fram någon skoluppgift><..

Träna idag kvart i sex iaf så det är väl det enda roliga som händer idag:P


Så här känner mig idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback