Little fockers!

Idag blir det bio med Julia och Topias i lilla Eskilstuna där jag ävan ska sova inatt:) Det ska bli trevligt! HAr precis slängt i mig lite välbehövd lunch efter 45 minuters hårt spinning pass:) känner mig duktig va nere på gymmet redan kl 10.00 idag för att träna lite:) så nu känna det skönt sitter här ny duschad och ny tränad med full mage och mår prima:D.
SKa ta hand om min söta lilla syster i dag sen ska jag få övningssköra in till bussen ikväll med morfar:D det ska bli roligt! Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund med tanke på att jag inte fick sova så mycket i natt av någon konstig anledning >< vakna minst en gång i timmn ><.. Så nu ska jag passa på att vila medans Nadia nästan halv sover här hoppas hon somnar en stund:D hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback