Töntig^^,

Jag är en tönt, tycker det är grymt jobbigt att Topias åker till Finland i fem dar kommer bli fett ensamt och i helgen vad ska jag göra då liksom? Är ju alltid hos honom på helgen så jag har typ ångest över vad jag ska göra i helgen:P. Plus att vi inte kommer prata på fem dagar>< jag vet jag vet ett tröntigt det är ju bara fem dagar men det känns som att vi kommer göra slut en kort stund utan att vi är ovänner och att det inte är så.. Men men så länge jag är syselsatt så lär det ju gå fort men han kommer ju ha fullt upp är rätt så kul delvis iaf jag är ju ensam :( haha
aja ska inte tycka synd om mig själv nu väntar jag på att kl ska bli kvart i sex så jag kan åka och träna Ragga Jam hoppas att det är kul:D


Me love!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback