210110-210111♥

Firade ett år med världens bästa! Han hade bokat hotel och bokat bord på Ming Palce (min favorit resturang). Jag tog tåget från Norrköping till Eskilstuna blev uppmött av min älsling när jag gick mot Hotelet blev omfamnad och pussad på:D. Sen gick vi till Hotelet och duscha och gjorde oss i ordnig för att gå ut och äta och han var underbart fin och underbar hela kvällen!
Efter maten gick vi upp och la oss på sängen och smälte maten lite för man äter ju mer än vad man orkar för det är så sjukt gott på Ming Palce! Sen bärde det av ner till baren där vi myste med en drink och skön musik(:.
När vi sen gick upp till rummet så fick jag gå in på toaletten för Topias skulle fixa något?!:) Han la rosblad på sängen och även en hel ros hade lagt roblad på bordet med tända ljus ställt en flaska med Chanpagne på golvet och två fina glas brevid:D och så log han själv på sängen super sexig som alltid:D.


Sen myste vi hela kvällen/natten bara kramades och ägnade oss åt varnade och kollade på film och prata! Dock blev jag lite tråkig för jag börjar bli sjuk och så var jag jätte trött så ville bara vara ifred><. Men allt som allt så var kvällen underbar och den kunde inte ha blivit bättre och jag hade inte tillbringat den på något annat vis om jag hade fått göra om den en gång till!
Jag älskar dig mest Topias du är viktigast för mig och jag längtar tills jag får hålla om dig igen!<3
Säger bara att man kan inte få en bättre eller mer underbar kille! Jag har fått den bästa!

Jag älskar dig Topias mer än allt annat!
Minä rakastan sinua rakas!
<3
210110-210111



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback