Kladdkaka:D

mums jag och Elin bakade en väldigt god kladdkaka faktiskt:P. Dock blev den inte så kladdig men den blev god iaf:P. Det är huvudsaken. va inne på albertsons idag och frågade om det som jag behövde hjälp med och när man får det förklarat för en så är det ju inte så jälva svårt man blir ju nästa lite sur på sig själv >< fett störande att det är så enkelt så att man inte kommer på det själv><. Aja men nu kanske jag klarar proven snart så jag kan göra det riktiga provet så att jagkan lägga denna stressfaktor bakom mig:P.
Har varit en rällativ lugn dag idag:P skönt faktiskt i morgon är det skola igen:D eller inte><. Inte alls sugen måste jag säga.. men inte så lång dag iaf så det är skönt:D. förhoppningsvis har min morfar tid för mig i morgon så vi kan köra lite det vore kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback